reklama

Reakcia na dianie okolo osoby Róberta Bezáka

Nadišiel čas, opustiť vás,nevládzem už viac niesť svoj kríž.Prichádza víchor, poprosím ticho, kat ohlásil príchod, hudbu stíš.Život je dar, aj keď žil som jak otrok, zomriem jak kráľ, to si píš.Oprátka čaká, poprava láka dav, konečne našiel som svoju skrýš.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Poprava sa blíži, meno pribité na kríži,
už smejem sa, už mi nik neublíži,
vlk je nasýtený, radujte sa kozliatka,
aj keď na námestí čaká na mňa oprátka,
pohoršený dav a rozzúrený kat, 
čakajú kým mi zmizne úsmev na perách,
a ja posledný text v cele, posledný krát, 
píšem po stenách krvou jak Marquis de Sade.
Blázon, ľudia kričia blázon, skap! 
Za názor, ktorým si zabil Cirkev, vrah!
Za čiernu dušu, kat spáli ju,
a za talent braný za čiernu mágiu,
odomykajú sa mreže, prišla už po mňa stráž,
vietor zosilnel z mrakov padá dážď,
v okovách razia mi cestu zbojníci plačú odchádza básnik náš.

Nadišiel čas, opustiť vás,nevládzem už viac niesť svoj kríž.
Prichádza víchor, poprosím ticho, kat ohlásil príchod, hudbu stíš.
Život je dar, aj keď žil som jak otrok, zomriem jak kráľ, to si píš.
Oprátka čaká, poprava láka dav, konečne našiel som svoju skrýš.

Nikdy som sa nezaradil do radou ctených,
aj keby som mohol vrátiť čas by som nemenil,
preto odchádza jedinec a nie jeden zo scény,
nech legenda žije v tom, ktorý mi veril,
nech život je dar, váš život ovplyvní,
nech Musíš tomu veriť vás navždy posilní,
nech Som hrdý vám všetkým dvihne hlavu,
a táto vec postaví na správnu stranu,
a vy ostatní, zhostite sa hostiny,
tí čo vymyslenú korunu kráľa nosili,
konkurencia odchádza, pritúľte sa k ženám,
aj keď ja som žiadneho konkurenta nemal,
tri roky mi stačili, čo nedáte za štyridsať,
preto chápem vašu radosť tam dole v pivniciach,
odsúdený je ten, čo je stádu ovciam neverný,
ospravedlňujem sa, že som nevedel byť priemerný.

Nadišiel čas, opustiť vás,nevládzem už viac niesť svoj kríž.
Prichádza víchor, poprosím ticho, kat ohlásil príchod, hudbu stíš.
Život je dar, aj keď žil som jak otrok, zomriem jak kráľ, to si píš.
Oprátka čaká, poprava láka dav, konečne našiel som svoju skrýš.

Nebo bránu zavrelo, už nemôžem ísť tam.
Hviezdy vzďaľujú sa mi, už sa ich nedotýkam.
Posmrtný život s anjelmi už sa ma netýka,
peklo otvára sa, rastú rohy, rastú kopytá.
Počujem duše sklamané v každom jednom sne.
Do záhrobia ťahajú ma ruky diablove.
Stráca sa svätožiara, stráca sa vo tme.
Sklamal som viem, sám som na vine.
Roztrhal som mnoho sŕdc, rozplakal mnoho tvár,
preto si už čerti idú po mňa, chýba im kráľ.
04001 neplatí už dnes, číslo zmenilo sa na šesť šesť šesť.
Hriešny život po smrti si berie svoju daň.
Ja som pripravený splácať dlhy, berte si ma tam.
Vzďalujú sa hviezdy, už sa ich nedotýkam.
Radujú sa svätci, raduje sa Vatikán.
Text samotný je prebratý a poupravený z textov rapera Kaliho.Je mienený všeobecne celkovo ku situácii, ku osobe Róberta Bezáka,ako aj ku jednotlivcovi. Poňatý na viacerých úrovniach teda.

Miroslav Čonka

Miroslav Čonka

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek čo verí. Čomu verí, to sa dozviete ak si prečítate to čo píšem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu