reklama

Nedosiahnuteľná

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Láska pozemská mi zatemnila srdce.

Zovrela ho do okov a úplne opantala.

Ó ty moja sladká nádhera.

Na mojich perách visí zámok a nedovolí povedať

to čo moje srdce nahlas kričí: „Ľúbim ťa!"

V mojich ušiach nikdy nezaznie tá ľubozvučná melódia

týchto slov od teba, lež držím v skrytosti city k tebe chované.

Len nemý pohľad ti môže zračiť hĺbku citov,

ktoré mi duša ako závoj zastiera.

Ja nešťastný bedár a chudák akému nemôže byť

doprianá jediná kvapka z tohto prameňa.

Chvíľku po chvíľke mi srdce zomiera,

aby sa v týchto citoch opäť zrodilo a umrelo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ty hviezda na nebi, čo krásne mi žiari každú noc,

ale ja márne sa ťa snažím dosiahnuť a polapiť

v odraze jazera.

Diaľka, tá by nebola to najhoršie,

lebo i cez ňu nám naše srdcia môžu byť blízke.

V očiach máš samotné nebo ukryté,

ale Ten, čo je Pánom všetkého mi vraví,

že iné nebo pre mňa má.

Tak veľmi túžim po jedinom bozku anjel môj.

Len zradu mi duša tuší,

že ty nikdy moja nebudeš

a ja tvoj.

Miroslav Čonka

Miroslav Čonka

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek čo verí. Čomu verí, to sa dozviete ak si prečítate to čo píšem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu